tisdag 13 oktober 2009

Hostig

Nu är det dags igen att uppdatera bloggen lite. Långt emellan gångerna, jag vet.

Men i lördags fick jag i alla fall se Nellie på isen utan kona som stöd den mesta tiden. Så härligt att se henne och hon är så stolt själv oxå. Jättekul! Nu är medlemsavgiften betald så nu har vi att göra hela terminen. Exakt hur lång terminen är vet jag inte men det blir väl kanske fram till jul i alla fall. :-)

I söndags hade vi besök av Lizette, Jazmine, Fredrik och Sabina. Dem kunde ju inte komma den dagen jag hade kalaset så dem tittade in i söndags istället och det går precis lika bra. Satt och pratade en del och fick en jättefin blomma med lotter och lite gott. Tackar så väldigt mycket!! Töserna fikade med oss och lekte lite och busade mycket. Dagen till ära hade jag bakat en banankaka och en chokladkaka.

igår och idag har jag varit hemma med lilleman. Han har fått en jobbig hosta som gör att han sover så dåligt på nätterna. Har inte hjärta att skicka honom till dagis hela dagen när han är så trött. Vi ska vara hemma idag med så får jag ser hur vi gör imorgon om vi är hemma då med.

Men Nellie är på dagis några timmar så hon får leka av sig lite och Casper kan vila på förmiddagen i lugn och ro. Skönt det med ibland. Så fort Nellie kommer hem kl 14 är det full rulle fram till 19 då lilleman åker i säng. Ibland låter det som om man hade 5 barn och inte bara 2 här hemma. :-)

Nu är det dags för blöjbyta. Ha en bra dag alla vänner.



1 kommentar:

Anna-karin sa...

Hej gumman!
Skriver här för jag har inte kvar ditt nummer heller. Min mobil försvann för ett tag sedan. Så jag har skaffat ny. Har dock kvar mitt gamla nummer. 0700-463101
Vi flyttar ju om två veckor, 1 november som du vet..då är ni välkomna dit (när vi fått lite ordning :O))) Kram gumman