torsdag 30 juli 2009

Torsdag

Torsdag idag och Kenneth är inne på sin sista semester vecka. :-( Sedan på måndag ska Casper börja sin inskolning. Får se hur det går.

Var hos tandläkaren idag i Höganäs eftersom min egen tandläkare har semester. Men jag fick träffa en jättegullig Barbro. Lätt på hand och så trevlig! Hon kom oxå fram till att jag hade en spricka i tanden och lagade den med nån plastmassa. Inte direkt skönt trots massa bedövning. Men nu håller jag alla tummar att detta ska räcka, är dyrt nog som det är att gå till tandläkaren. Detta är nog första gången på säkert 15 år som jag lagar nåt i munnen, har aldrig haft bedövning innan och det är ingen trevlig upplevelse. Men bra att ha medan hon fixade min tand.

Senare i eftermiddag skulle mina föräldrar komma hit en sväng, har inte träffats på hela veckan och dem ska åka ut med husvagnen imorgon till Ystad. Så dem ville komma inom och träffa barnen innan dem kör.


Nu har vi middag i ugnen, kyckling med pommes. Ska bli intressant om jag kan äta nåt. Bedövningen ska släppa om ca 45 min. Men jag har redan tagit 2 panodil även om jag misstänker att dem inte komma hjälpa speciellt mycket. Får se om vi har nåt bättre hemma, typ treo eller treo comp. Bara jag får sova lite inatt blir jag glad.


Inga kommentarer: