torsdag 4 juni 2009

Jättenöjd!

Så har vi då varit hos Kristina och tagit kort på lilleman. Och han var jätteduktig idag! Han hade fått sova ordentligt, ätit god lunch, gjort i blöjan och var allmänt nöjd med livet. Känns så skönt att det är gjort och jag längat tills på tisdag då Kenneth och jag ska till fotografen och titta på alla bilder och välja ut dem vi vill ha.

Casper blev så trött när vi körde hem så somnade han i bilen. Han piggnade till när han såg att mormor morfar var hemma och passade storasyster. Men när dem hade gått kom han på att han var trött så jag lade honom lite tidigare och han somnade med en gång. Det är hårt att vara fotomodell.

Jag fick lite kort med mig hem från Kristina från andra fotograferingar som vi gjort hos henne. Hon höll på att rensa i sina arkiv nämligen. Så när lilleman vaknat och ätit ska vi bege oss ner till min mormor och morfar så får vi se om dem vill ha nåt kort. Dem kostar bara 25 kr st så det var inte så dyrt.

Nu kommer min lilla sessa och klagar på hunger i magen. Får se vad vi hitta på till henne för nåt.

Kram annika

Inga kommentarer: