måndag 1 juni 2009

varmt!

Klockan är bara 9 på morgonen men det är redan varmt ute. Blir nog varmare framåt middagstid. Dags att ta på lilleman nån av alla shorts han har. Jag är lite feg med att ha på honom shorts när vi är ute i och med att jag inte vill att han ska bränna sig i solen. Ska ta och köpa solkräm nästa gång jag är på apoteket.

Nu är gumman på dagis och vi har varit nere på OJ och postat tradera brev. Fick bra betalt för ett par byxor jag köpte till Casper. Dem var tunna och helt nya men så smala i midja så han fick djupa märke runt magen när jag provade dem på honom. Så dem ville jag inte ha. Jag köpte dem för 20 kr och fick nästan 100kr för dem. Kallar jag bra affär. :-)

Igår var det mors dag och jag fick en jättefin blombukett av mina barn. Så gulligt av dem :-) Sedan var vi i Eket och firade Kenneths mamma, gav henne blommor och lotter och hon bjöd på tårta och kakor. Jättegott!

Sedan bar det iväg till min lilla mamma och firade henne. Hon fick oxå blommor och lotter Får ju inte göra skillnad på våra kära mammor. Hihi...
Mamma hade gjort biffar som vi grillade och lite korv, nypotatis, sallad och vitlökssås. Så gott!! Kan man ju äta typ varje dag!

Casper fick tulta rundor i gräset men han tyckte gräset var läskigt, kändes ju superkonstigt under fötterna. I början stod han på ett ben, kändes kanske bättre. Så så himla roligt ut! Kanske ska tillägga att vi höll honom i händerna medan han tultade. Han har ju inte riktigt kommit på själv hur man går ännu, men det kommer.

Får se vad vi hittar på för kul idag när Nellie kommit hem.

kram annika

Inga kommentarer: