onsdag 3 juni 2009

Onsdag

Blev inget besök till biblioteket igår, ringde dit och boken jag ville ha tag i var utlånad och det var 3 st på kö. Och otålig som jag är så kan jag ju inte vänta så jag köpte boken på adlibris.com. :-) Den var inte så dyr så det var inte mycket att snacka om. Har kommit in i en period då jag läser mycket, bara synd att det bara blir på kvällar och nätter. Lite svårt att sätta sig mitt på dagen en halvtimme och tro att man kan sitta ifred. Blir så med småbarn.

Nu ska snart Nellie på dagis och Casper ska vila en stund när vi kommit hem. Jag själv ska ta itu med tvättberget nere i källaren. Men men, rena kläder måste man ha. Sedan blir det fler ombyten nu när det är så varmt.

Imorgon ska vi till fotografen igen och ta kort på Casper. Hoppas han är mer samarbetsvillig då. Hade inte gjort nåt.

Nehej, tiden springer iväg.

kram annika

Inga kommentarer: