fredag 29 maj 2009

5 årig bröllopsdag!




Det firar Kenneth och jag idag. Kan inte fatta att det gått 5 år redan. Men tiden går fort när man har roligt säger dem ju och det verkar stämma. Vi har hunnit med att flytta till 2 hus och skaffa 2 underbara barn. Livet kunde inte varit bättre än just nu. Älskar min man och mina barn mer och mer för var dag som går. Ni gör mig så lycklig! *puss till min underbara familj*

Fick ett par jättefina öronhänge i bröllopspresent av Kenneth. Var helt oväntat, jag önskade mig bara en bukett blommor. :-) Själv hade jag satt in en annons i HD med bild och en hälsning till Kenneth. Blev riktigt bra om jag får skryta lite. (och idag får jag det) Hihi....

Annars idag så är Nellie ledig från dagis, hon ska nämligen till frissan och bli klippt inför sommaren. Tänkte vara lite modig och klippa lite mer än vanligt på henne. Är jobbigt med långt hår på sommaren och Nellie gillar inte att ha håret uppsatt i totte eller liknande.

Ska även ringa till VC och skälla dem dem lite. Lilleman har ögoninflammation och vi var nere på VC igår och skulle få ett recept på ögondroppar. I denna moderna era som vi nu befinner oss i så skulle sköterskan maila recepetet direkt till apoteket. Så efter lunch kunde jag hämta dropparna. Var nere på apoteket efter lunch men där hade inte kommit in nåt recept, blev rådd att komma in igen innan kl 17.

Kl 16.30 var jag på apoteket igen men inte ens då hade receptet kommit. Blev så irriterad! Ska det vara så svårt och jobbigt att skriva en lapp med ett recept så vi kan bli av med denna ögoninflammation. Så idag ska jag ringa ner till VC och höra vad fasiken dem sysslar med.

Sedan ska jag ta och städa huset. Ser ut som ett mindre bombnerslag med alla leksaker överallt och alla Nellies kläder som hon tar ner från sitt rum. Hon gillar nämligen att byta kläder flera gånger om dagen. Tights, strumpbyxor, klänningar, kjolar, jeans. Har mer kläder på nedervåning än i hennes byrålådor.

Så det är lite av vad jag ska syssla med idag. Tur att man går upp i tid så man hinner få nånting gjort.

kram annika

1 kommentar:

Anna sa...

Grattis till ert 5års jubileum=)