måndag 4 maj 2009

Måndag


Ny vecka och på lördag blir lilleman stor och fyller 1 år. Var på ica maxi nu på morgonen och beställde tårtor tills på lördag. Passade även på att handla lite mat, så slipper jag köra ner till oj.

Nellie är hemma från dagis idag, upptäckte igår att hon var svullen runt ögonen, mest på det vänstra. Ögoninflammation. Så jag tvättar med kokt vatten och hoppas att det ska lägga sig snart. Men hon ser bättre ut idag, får se om jag skickar henne till dagis imorgon eller jag väntar tills på onsdag. Får se hur hennes ögon ser ut imorgon bitti.

Var i Ängelholm i lördags på hembygdsparken och det var skojigt. Nu var Casper lite mer medveten om allt runtomkring och när vi kom till hönsburarna ville han ha en höna. Ser så gulligt ut när han sträcker sig mot buren och vill ta hönorna. Hihi.....

Nu låter det som om min lille prins håller på att vakna, dags för lite lunch. Sedan ville Nellie gå ut, får se om vi har tur så det fortsätter att vara uppehåll. Regnade imorse och det ser fortfarande lurigt ut.

kram annika


Inga kommentarer: