fredag 22 maj 2009

Fredag...

Fredag idag och helgen står för dörren. Nellie är hemma idag pga att det är klämdag och det var inte mycket barn på dagis. Ingen mening att hon är där då. Synd att Kenneth var tvungen att jobba idag. Men men, så är det. Vädret är så tråkigt, grått och regnigt. Men jag hoppas inte det åskar som det gjorde inatt, Nellie kom in till oss för hon var rädd. Kommer inte ihåg vad klockan var när hon kom. Men Casper sov rakt igenom hela ovädret.

Var hos mamma igår. Kenneth hjälpte dem att sätta på solfilm på deras bil. Sedan grillade vi lite korv med bröd. Gott och enkelt. Casper gillar oxå korv, han åt som bara den. :-) Mitt lilla matvrak.

Idag ska Malin, jag och ungarna till hyllinge, blev aldrig att vi kom iväg igår, Kenneths läkarbesök drog ut på tiden. Får hoppas jag hittar en tröja som jag kan ha imorgon.

Annars blir det ganska lugnt idag. Har inget mer planerat. Inget väder att gå ut i heller.
Vi får väl spela memory och pussla istället.

kram annika

1 kommentar:

Angeline sa...

Vad händer imorn då? *nyfiken* Hoppas du hittar nån fin tröja =) Själv ska jag ju iväg som du vet.. Jippie.. Kramis