söndag 24 maj 2009

Fotografering!

Var hos fotografen Kristina Olsson i Bjuv igår för att ta familjebilder. När vi tog kort i samband med Caspers dop fick vi ett erbjudande att ta kort när Casper var 1 år. Då slipper vi betala själva fotograferingen på ca 1100kr utan betalar bara bilderna vi vill ha. Och det erbjudande kunde vi bara inte missa. Så igår var vi där.

Hade med oss kläder till ungarna eftersom det var lite för kallt för klänning och shorts. Men det gick lika bra det. Sedan började vi ta familjekort, kort på Nellie, kort på bara Kenneth och mig och syskonkort. Där började Casper protestera men vi lyckades får några bra bilder. När det var dags för lillemans enskilda bilder då gav han upp. Var inte alls samarbetsvillig, blev så himla trött. Men jag kan förstå honom, han hade ju inte hunnit sova ut på morgonen.

Men Kristina är underbar och otroligt flexibel så vi fick en ny tid på tisdag då vi ska försöka ta hans enskilda kort igen. Denna gången fick vi tid kl 11 och jag tror att det ska passa mycket bättre. Då hinner han vakna själv, vila längre på morgonen och få i sig lunch i vanlig tid. Så det ser jag fram emot. Blir bara lilleman och jag för Nellie är på dagis, mamma var snäll och har lovat hämta henne.

Senare på eftermiddagen var vi på IKEA och köpte hyllor till barnens rum. Får se om vi hinner sätta upp dem idag. Tänkte köra in till ÖB nu på förmiddagen sedan i eftermiddag ska vi till Toni och Dana och lilla Sara. Vi ska ge dem korten vi tog på Saras dop.

Ha en bra dag.
kram annika

Inga kommentarer: