torsdag 14 maj 2009

Förskolans dag!

Det firade alla dagis i Åstorp idag, 25-års jubileum oxå minsann! Temat denna gång var sagans värld. Tyvärr var Nellie inte utklädd, dels för att jag saknade tid och fantasi och dels för att jag tyckte att det var för kallt. Men många barn var jättefina! I år var första året som Nellie gick helt själv och det var inga problem. Höll i Angelines vagn och knatade på utan protester. Enda kommentaren jag fick emellan åt var: "När ska vi fika?" Min fikatosiga gullfia!

Casper satt i vagnen och försökte hålla reda på allt och alla runt omkring honom så han hade fullt upp. Hade inte tid att sova fast han var jättetrött nästan hela vägen. :-)

När vi kommit till Perslund så höll Hot Band lite underhållning för barnen, var jätteuppskattat av alla. Sedan blev det äntligen fika för alla. Casper fick en banan som han åt upp. Sedan upptäckte han en ny kompis. Angelines make Anders. Dem blev verkligen bundisar. Kom på att dem var på nästan samma nivå. Haha.... Sorry Anders. :-)

Kenneth var förstås med och dokumenterade allt med video och kamera. Min lille papparazzi! Men det är kul och ha. Efteråt körde vi och köpte frallor som vi åt hemma med en god kopp kaffe. Inte alls fel efter vår lilla vandring.

kram annika

Inga kommentarer: