tisdag 12 maj 2009

Fullbokad vecka.




Denna veckan blir det verkligen fullt upp. Men det är roliga saker så jag ser fram emot allt.

Imorgon ska Casper och jag till bvc för 1-års kontroll. Vägning, mätning och undersökning av doktorn. Ska bli spännande att se hur mycket han gått upp i vikt. Hoppas han inte har dalat mer på kurvan.

Sedan på torsdag är det Förskolans dag och om vädret är fint så ska vi gå med i tåget genom byn. Är superkul! Sedan blir det underhållning i Perslund och vi ska fika lite. Om Kenneth inte kunde vara ledig så lovade mamma att ställa upp och skjutsa oss hem. Är inte säker på om Nellie orkar gå hem oxå. Är första gången hon får gå hela rundan. Första året vi gick med var hon bara liten och åkte vagn, sedan förra året fick vi ju Casper och då gick vi inte med. Så det ska bli spännande att se hur det går.

På fredag är det ska Angeline och jag ha en fikaträff. (om inget inträffar som det gjort de senaste gångerna). Och jag ska börja packa lite saker inför helgen.

Kenneth och jag ska ju till Göteborg lördag-söndag. :-) Bo på 4-stjärnigt hotell, äta en 4-rätters supé med show på Cabaret Lorensberg och på morgonen en fin frukostbuffé. Kommer säkert bli superkul! Längtar! Detta gör vi för att fira (i förskott) vår 5-åriga bröllopsdag som egentligen är den 29/5. Mamma ska ha barnen över natten och jag tror inte det kommer bli några problem.

Nu ska jag däremot städa undan i köket och ta hand om tvätten. Denna tvätt som aldrig tar slut.
Ha en bra dag.

Kram annika

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får en mysig helg! Vill åxå hitta på nåt med maken (min alltså hihi) men Rasmus är för lite ännu, fortfarande folk-ilsken =)

Anna sa...

Oj 5 år redan!! Jag ligger i lä=P Grattis iaf=)

Zezze sa...

Oj har de redan gått 5 år...KUL ;)
Fin bloggbakgrun, somrig o mysig :P Ha nu kul...kram