onsdag 27 maj 2009

Wow!

När jag vaknade imorse blev jag glatt överraskad. Kände mig (för en gångs skull) pigg och utvilad. När maken vaknade fick jag svaret på varför jag kände mig så utvilad. Nellie har sovit rakt igenom hela natten utan att kalla på oss! Det var nog nåt år sedan det hände sist. Så det är så här det känns när man får sova en hel natt, underbart! Men det var nog bara en lyckoträff, man får vara glad för det lilla.

Min lille prins har ögoninflammation och det blev ingen fotografering igår hos Kristina pga det. Inte kul att ta kort när hans ögon är svullna och röda. Hoppas det blir bättre snart, ska prova att torka han ögon här hemma idag med sedan ringer jag VC imorgon bitti.

När Nellie kommit hem från dagis idag så ska vi köra in till Lizze och kusinen Jazmine. Så får flickorna leka lite och vi vuxna snacka lite strunt. Ser jag fram emot! :-)

Vi fick sålt vår bilbarnstol på bara en dag. Skönt och bli av med den. Nästa projekt är att fixa barnvagnen för försäljning.

Nu ska jag försöka få gumman att ta på sig kläder inför dagis.
Ha en bra dag.

kram annika

1 kommentar:

Angeline sa...

Inte lätt med ögoninflammation =/ Hoppas Nellie klarar sig denna gången så det inte kommer till dagis. Anders sa att Casper inte var sitt vanliga glada jag å det förstår man ju. Har du förresten börjat läsa boken? Den ser tråkig ut men den är riktigt bra!